keskiviikko 27. tammikuuta 2016

TAMMIKUUSSA ALOITETTIIN 100 YRITTÄJÄTEON METSÄSTYS

 


Eteläpohjalaisen yrittäjyyden edistämiseksi aloitti KOMIA markkinointikampanjan vuoden alussa. Seinäjoen kaupunkiseutu haluaa olla luomassa positiivista, tulevaisuuteen uskovaa ilmapiiriä ja samalla nostaa esiin valtakunnalliseen tietoisuuteen seudun yrittäjien ja yritysten onnistumisia. Haluamme tällä kampanjalla myös osoittaa seudun yritysmyönteisyyttä ja tehdä seutua tunnetuksi valtakunnallisesti.

KOMIA nostaa mediaan vuoden 2016 aikana yhteensä 100 eteläpohjalaista yrittäjätekoa. Yrittäjäteko voi olla yrityksen merkittävä edistysaskel, esim. yrityskauppa, investointi, merkittävä tilaus tai vientikauppa, yhteistyökuvio, uusi tuote, palvelu tai innovaatio,  uuden yrityksen sijoittuminen seudulle tai julkisomisteisen yhtiön, yhdistyksen, oppilaitoksen tai kunnan yrittäjämäinen teko

KOMIA nostaa julkisuuteen myös sijoittumista ja yrittäjyyttä tukevaa faktaa (esim. kaavoituksen eteneminen uudella yritysalueella, menestyminen yrittäjyys-kasvatusprojekteissa). Valinnat päättää yhteismarkkinoinnin markkinointiryhmä.

Kuka tahansa voi ehdottaa yrittäjäteon kampanjaan. KOMIAn markkinointiryhmä valitsee kuukausittain 10 tekoa ja julkaisemme ne valtakunnallisessa mediassa sekä facebookissa.




Kampanja ja yrittäjäteot näkyvät www.komiainfo.fi -sivustolla.

Valtakunnalliseen tietoisuuteen kampanja nousee ensimmäisen kerran Kauppalehden printin kokosivun mainoksessa viikolla 4. Ja kauppalehti.fi:ssä kampanja näkyy aina 2 viikkoa/kk printtimainoksen ilmestymisen jälkeen. Yhdessä printtimainoksessa julkistetaan aina 10 yrittäjätekoa kerralla.


Lisätietoja: 

Tuula Lahti
markkinointipäällikkö
puh 040 5508319
Into Seinäjoki Oy


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti